Ediția de toamnă este dedicată femeilor și are tema “Two Steps Forward”, TEDWomen fiind tema globală din acest an.
Scopul principal al evenimentului este acela de a promova progresul și egalitatea, prin explorarea de idei și inițiative care schimbă lumea.
Invitatele acestei ediții sunt Roxana Dumitrache, Anamaria Lazariuc, Katerina Todorovski, Alina Chinie, Anna Kulik și Laura Coman, iar Corina Răducanu și Eugen Dumitrescu vor susține un moment artistic.
Roxana Dumitrache este manager cultural și activistă feministă. De-a lungul anilor, a lucrat la Comisia Europeană, scrie constant și are apariții în spațiul public pe teme feministe (reprezentarea politică a femeilor în politică, diplomație sau în business, canoane estetice, educație, inegalitatea de gen).
Anamaria Lăzăruc este antreprenor cu experiență amplă în proiecte naționale și internaționale. Ea a reprezentat comunitatea suceveană în multe colțuri ale lumii, fiind în prezent delegate de tineret la ONU. A terminat studiile în domeniul psihologiei, iar în 2022 a fondat o companie și își dorește să transforme prevenția pentru sănătate într-un vector de siguranță și de dezvoltare.
Katerina Todorovski este Head of Brand Marketing la una dintre cele mai mari bănci din România. Cu peste 17 ani de experiență în marketing, comunicare și strategii de brand, a acumulat experiențe atât din perspectiva agenției, cât și din cea a clientului. Lucrează la construirea unor branduri puternice și deține o înțelegere profundă a comportamentului consumatorului, a tendințelor pieței și a strategiilor eficiente de comunicare.
Alina Chinie este actriță dar și cântăreață, a fost jumătatea trupei Red Blonde, a debutat de la 15 ani, fiind prezentatoarea emisiunii Școala Vedetelor și este recunscută de public încă din vremea când era una dintre veverițele lui Cătălin Măruță.
Anna Kulik este o cercetătoare multidisciplinară a cărei educație și experiență profesională au început în domeniul arhitecturii, dar s-a extins în multe domenii complementare. În prezent, urmează un doctorat în Paris, concentrându-se pe inovația cu impact și antreprenoriatul social.
Laura Coman a început propria firmă în timpul facultății cu doar 300 de euro și a transformat-o într-un adevărat brand. Cariera ei a fost marcată de provocări, lucrând în marketing și PR. Datorită parteneriatelor, businessul ei este acum evaluat la zeci de milioane de euro.
BEATRICE OȘEAN