Ministrul Finanţelor, Marcel Boloş (PNL) a semnat indicatorii tehnico-economici pentru tronsonul Paşcani-Suceava din Autostrada A7, în valoare de 9,2 miliarde lei, investiţie finanţată din bani europeni şi de la bugetul de stat.
Asta în condițiile în care acest tronson, alături de Suceava-Siret, este cel mai întârziat din întreaga A7 Ploiești-Siret.
Dar acest amănunt nu i-a împiedicat pe politrucii liberali suceveni să se laude cu merite inexistente.
Mai întâi, deputatul Bogdan Gheorghiu a bătut câmpii: “Acest pas crucial marchează un progres semnificativ în construirea legăturii dintre Moldova și București, un proiect de o importanță vitală pentru dezvoltarea infrastructurii și a economiei noastre locale.
Dacă în trecut unii râdeau când auzeau despre planurile privind această autostradă, acum, când este tot mai aproape de a deveni realitate, unele personaje politice vor încerca să își aroge meritele (!!! – n.r.)”, după care a urmat și șeful său de partid, Gheorghe Flutur: “Sunt atât de legat de acest proiect al autostrăzii încât simt nevoia să împărtășesc bucuria cu sucevenii mei (sic! – n.r.).
Personal simt că am fost util atât eu, cât și Consiliul Județean și am făcut ca acest proiect să aibă documentația finalizată”.
În realitate, proiectul este mult întârziat, cu precădere tronsoanele Pașcani-Suceava și Suceava-Siret.
Nici după mai bine de trei decenii de la căderea comunismului, politrucii PSD și PNL nu au reușit să demareze lucrările la acest drum expres.