Toate magazinele E.ON sunt deschise luni, marți, miercuri și vineri între orele 8-16, iar joi programul de lucru este între 10-18.
Clienții sunt rugați să se programeze telefonic sau online pentru vizita în magazine, accesul fiind posibil exclusiv în baza unei programări prealabile pentru toate operațiunile care necesită interacțiunea cu agenții.
Nu este necesară programarea pentru clienții care vizitează magazinul E.ON pentru plata facturilor prin intermediul robotului BRD sau pentru cei care doresc să efectueze operațiuni folosind serviciul MyOffice.
Pentru a stabili o programare telefonică, clienții trebuie să apeleze numărul 0265.208.466 și să parcurgă pașii următori:
· să confirme operatorului virtual județul şi orașul unde doresc să facă programarea
· după ce operatorul virtual oferă două opțiuni de programare, dacă este de acord cu una dintre aceste propuneri, clientul trebuie să confirme programarea și, la scurt timp, va primi printr-un sms numărul acesteia
· în cazul în care clientul nu confirmă niciuna dintre variantele de programare propuse, poate opta pentru programarea online.
Prin programarea online, clienții pot alege ziua și intervalul de timp cel mai avantajos pentru ei.
Pentru acest tip de programare, clientul va trebui:
· să acceseze pagina https://www.eon.ro/programare-online și să selecteze magazinul preferat, apoi să introducă datele personale și datele programării;
· după primirea prin e-mail a codului programării, se va prezenta în magazin, în ziua și la ora selectată, și va introduce în aparatul de emitere tichete codul programării. Ulterior va fi preluat de către un consultant E.ON.
Totodată, urmând acești pași clienții pot modifica sau anula o programare deja stabilită.
BEATRICE OȘEAN